Wednesday, January 21, 2009

KENYATAAN ZAHID HAMIDI BENGONG

  1. Kami merakamkan rasa terkejut dan mengecam keras kenyataan bengong Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Zahid Hamidi seperti yang tersiar di dalam beberapa akhbar utama.
  2. Kenyataan Datuk Ahmad Zahid Hamidi menggambarkan bahawa beliau tidak dapat menerima kekalahan UMNO dalam pilihanraya lebih-lebih lagi pilihanraya kecil KT baru2 ini.Sikap Zahid Hamidi yang cuba menghalang Ketua Agensi Kerajaan Persekutuan daripada menghadiri mesyuarat dengan Kerajaan PR memberikan imej yang jelas bahawa menteri ini adalah menteri yang bodoh dan bahlul dalam konteks perlembagaan persekutuan.Inilah menteri yang berperangai seperti Israel dan zionis!
  3. Sepatutnya selepas balik dari mengerjakan Haji, Menteri Zahid Hamidi berubah menjadi lebih tawadduk..rupanya terbalik kot.Lebih haprak dan amat memalukan.
  4. Sebelum ini Zahid Hamidi sudahpun memalukan dirinya dengan memfitnah kerajaan PR Perak bahawa Tadika Kemas di sana hendak ditutup dan diarah keluar dari bangunan sedia ada.Apa pulak menteri ni cuba melalut..kami tak pernah nak tutup Tadika Kemas dan kami juga tak pernah nak ambil tahu pasal tadika Kemas pasal anak2 kami semua mengaji tadika PASTI! .
  5. Kenyataan bengong Zahid Hamidi bahawa Agensi Kerajaan Pusat hanya melayan permohonan yang ditandatangani oleh JKKP sahaja amat memalukan.Kalaulah begitu tahap pemikiran Menteri JPM ini kami beranggapan bahawa beliau sudah sampai kepada tahap sewel dan memerlukan rawatan sakit jiwa.

2 comments:

cree said...

Saya mencadangkan Negeri Pakatan buat pungutan suara untuk keluar dari Malaysia dan menubuhkan negara baru.Olok-olok dah la.Kita tengok reaksi Si Zahid tu.Tahap pemikiran Zahid Hamidi tu sama dengan Zahid anak Pak Din Kemas.

PAS Taman Bandar Baru 2 said...

Kah kah kah..Pemikiran Zahid anak Pak Din Kemas tu tahap Jebon.Tak boleh pakai langsung.Tu pun Ketua Pemuda Cawangan UMNO Tmn Sri Gading..