Monday, January 5, 2009

SELAMAT BERJUANG PAS TERENGGANU

Alhamdulillah...Calon PAS YB Abd Wahid Endut telah diterima sebagai calon PAS bagi Parlimen Kuala Terengganu melawan calon BN dan Bebas.InsyaAllah PAS boleh menang dan PASti ISLAM akan menang.Semakin kuat ISLAM ditindas, semakin kuat ISLAM akan bangkit.Ini adalah janji Allah.

Hari ni Tun Dr Mahathir telah pun mengingatkan kepada pengundi KT bahawa calon BN Dato' Wan Farid adalah proksi kepada Pak Lah.Tun Dr Mahathir juga mengingatkan bahawa calon BN adalah calon yang paling teruk!Jadi tunggu apa lagi..kalau Dr Mahathir yang pernah pegang tampuk kepimpinan negara dan UMNO selama 22 tahun pun kata calon BN teruk dan tak boleh pakai..rakyat marhaim ni tunggu apa lagi! Bangkitlah wahai pengundi KT..berilah sokongan kepada Islam.Undilah PAS!

Kepada seluruh orang yang mengaku Islam..tolonglah beri sokongan dan bantuan untuk Islam supaya menang.Kalau tak mampu nak beri sumbangan material..sekurang-kurangnya buatlah sembahyang hajat setiap hari dan setiap kali berdoa jangan lupa doakan supaya PAS menang dalam pilihanraya kecil KT.InsyaAllah segala usaha kita ini akan dikira sebagai amal jariah dalam memartabatkan Islam.

Kalau nak masuk Syurga sokong dan ikutlah Rasulullah.Kalau nak masuk Neraka jangan segan2 ikut Abu Lahab dan Abu Jahal.

No comments: