Monday, January 5, 2009

DEMONTRASILAH WAHAI KETUA PEMUDA UMNO POKOK SENA

Pagi tadi teman terbaca akhbar Sinar Harian di Kedai RM.Ada satu tajuk yang menarik perhatian..Ketua Pemuda UMNO Pokok Sena, saudara Haris Che Mat akan membuat demontrasi besar - besaran di perkarangan Wisma Darul Aman jika masaalah sampah sarap tidak dapat diselesaikan oleh MBAS.

Buatlah Haris oi..jangan tak buat.Biar pegawai MBAS pening kepala dan sakit jiwa dengan demontrasi yang saudara nak buat.Kami sokong 101%.Sudah menjadi rahsia yang diketahui umum bahawa ada pegawai MBAS yang bersikap secara tidak profesional..Mereka ini lebih Umno daripada UMNO.Sepatutnya sebagai kakitangan kerajaan, mereka tidak boleh memihak semasa bertugas, malangnya sesetengah daripada mereka bertindak seperti duri dalam daging.Cuba untuk memburukan imej Kerajaan Pakatan Rakyat secara tidak langsung.

Jadi elok benarlah Saudara Haris Che Mat berdemontrasi mengenai MBAS.Kalau boleh buat khemah di sana.Makan minum, tidur bangun , kencing berak pun kat situ juga.Buat demontrasi macam di Thailand.Buatlah demontrasi 100 hari 100 malam.Ajaklah Dato' Mahadir Khalid sekali.Kalau boleh ajak polis dan FRU turut serta!

Sambil2 buat demontrasi tu, buatlah desakan supaya pegawai MBAS yang UMNO ni supaya jalankan kerja.Bukan makan gaji buta.Kalau depa tak mau..suruh depa letak jawatan.Lepas ni ajak depa kerja dengan mana2 company UMNO.Selamat la sikit MBAS dan kerajaan negeri.

Jangan lupa tau...buatlah demontrasi secepat mungkin!Kalau berani buat juga demontrasi di depan Kedutaan Amerika untuk membantah kekejaman Israel terhadap saudara Islam kita di Palestin.Berani ka?Kalau ada Telor..ayuh silakan!

3 comments:

wira said...

AKU HARAP DEPA BUAT

cree said...

Nak bagus lagi buat demo bogel.Boleh panggil pegerusi bogel yang dah kena pecat kat Selangor tu bagi tunjuk ajar.

umno pokok sena said...

woi puak2 pas, bawak betaubat la sama. jngan dok jadi penkianat negara. dah la hampa join dng PKR, xcukup lgi hampa p join dnga DAP celaka 2 pulak. hampa x ingat ka masa DAP menang PRU 1969, puak2 DAP ni ludah kepala org melayu mcm 2 ja. aku nak tnya hampa ni bangsa apa???